Kontakt oss Ledige stillingar Mi side

Får du varsel frå kommunen eller staten ved uønska hendingar?

Vi sender ut varsel, men det er ditt ansvar å påse at opplysningar vi har om deg stemmer.

Bilete av ein figur som held oppe eit spørsmålsteikn.

Vi nyttar i hovedsak to ulike register for varsel, eit for servicevarsel og kontakt- og reservasjonsregisteret.

Servicevarsel

Dette nyttast ved f.eks. ved bortfall av vatn og kokepåbod.

For å sjekke at du har rette opplysningar, logg inn i varslingssystemet vårt her.

Kontakt tenestetorget på 32 02 90 00 for spørsmål og hjelp.

Kontakt- og reservasjonsregisteret

Myndighetene benytter dette registeret for nasjonale varsel ved større hendingar, f.eks. ekstremvær, pandemi o.l.

Kontakt- og reservasjonsregisteret kan innehalde:

  • Mobilnummeret og e-postadressa din.
  • Opplysningar om kva digital postkasse du har valt.
  • Språkval for elektronisk kommunikasjon.
  • Om du er reservert mot elektronisk kommunikasjon.

Det er Digitaliseringsdirektoratet som er behandlingsansvarleg for Kontakt- og reservasjonsregisteret.

Her kan du logge inn for å sjekke kva som er registrert på deg og oppdatere kontaktinformasjonen din.

Bedrifter må sjekke at informasjon er korrekt i desse registera:

  • Einingsregisteret: Bruk eventuelt samordna registermelding for å endre adresseinformasjon
  • Sjå informasjon etter innlogging på Altinn portalen: altinn.no

Sist endret: 03.10.2024